Betallösningar
Fortus Care stödjer de flesta betalmetoder. Fördelen är att du bara behöver en kontakt för att det ska fungera.
Våra betallösningar fungerar direkt ur lådan. Inga konfigureringar behövs göras från klinikens sida.
Betalterminal
Vår betalterminal är fullt mobil, det innebär att ni kan arbeta med den stationärt i kliniken, eller ta med den ut till slutkund. Betalterminalen är utrustad med integrerad kvittoskrivare och är färdiguppkopplad mot
4G. Ni behöver alltså inte göra någon konfigurering när ni packar ut terminalen ur lådan.
Fakturabetalning
Fortus Finans tar över risken på alla godkända fakturor & delbetalningar. Ni får garanterad utbetalning. 14 dagars faktura enkel faktura mot kund.
Delbetalning
Låt patienten dela upp betalningen räntefritt i 12 månader, 24-36 månader med ränta
Behandlingskonto
Låt kunden betala i sin egen takt med behandlingskonto. Med detta konto kan kunden alltid fortsätta med sin behandling så länge de har ett tillgängligt kreditutrymme kvar på behandlingskontot.
Mobilbetalning
Fortus Care – Mobile medföljer integrationer och finns förprogrammerad i terminalen. Det möjliggör för anslutna kliniker att ta betalt via kort, swish, faktura och delbetalning direkt i terminalen eller via SMS. Genom att arbeta mobilt spenderar kliniken mindre tid på betalning och mer tid på patienten.
Alla betalningar kan enkelt följas upp i systemet.
Självbetjäning
Vi förstår vikten av en smidig betalningsprocess. Fortus Self-Service gör det möjligt för patienten att betala själv direkt vid utcheckning. Patienten kan välja mellan flera bekväma betalsätt: kort, Swish, faktura eller delbetalning. Så kan kliniken fokusera på det som verkligen betyder mest – patienternas hälsa.
Uteblivet besök
Många kliniker upplever att det blir extra administrativt arbete när de har kunder som inte dyker upp på sina bokade tider. Med Fortus Care har ni därför möjlighet att enkelt kunna ta betalt mobilt via distans till dessa kunder. Kunden får ett SMS och kan välja om de vill betala via kort, swish eller faktura.
Om kunden ringer upp till er och ni kommer överens om att de inte skall betala för det uteblivna besöket, så kan ni enkelt kreditera / returnera betalningen via ett knapptryck.